Nieśmiertelny Admin
Ród : x Liczba postów : 23
| Temat: Opis grup i rang. Sob Lut 08, 2014 7:55 pm | |
| Grupy i Rangi. O co w tym chodzi? To wcale nie takie trudne, na jakie wygląda. Mamy tutaj mały podział na Grupy, które potem dzielą się na Rangi. Osoby mające poszczególne Rangi odpowiadają za dane zadania. Np. Lekarze odpowiadają za stan zdrowia mieszkańców danej wsi, bądź miasta lub leczą tych, którzy ich o to poprosili. Ten element został stworzony dla urozmaicenia rozgrywki. Oczywiście istnieją również grupy i rangi specjalne, do których dostać się można po wcześniejszym omówieniu tego z administracją. Ród Targaryenów Ród królewski, Smoczych Elfów władających Ziemiami Czterech Księżyców. Ród ten rządzi od tysiąca lat. Nie można dostać się od tak do tego rodu, trzeba się w nim urodzić. (Grupa ta jest grupą specjalną i raczej zamkniętą) Czarodzieje i Alchemicy Ludzie, elfy, czasem też krasnoludy posiadające zdolności magiczne, bądź nauczeni tych zdolności. Aby należeć do tej grupy trzeba ukończyć nauki w akademii czarów - w Domu Nocy. Oczywiście zakładając postać możecie od razu napisać, że postać ukończyła tą szkołę, z czego wnioskować można, że wasza postać jest już czarodziejem. W dodatku czarodzieje tacy mają swoje specjalizację. Jedne jest lepszy w czarnej magii, inny w żywiole wodnym. Postacie należące do tej grupy są niezwykłe. Czarują, tworzą iluzję i tym podobne. Wszystko jest dla ludzi ale... nie przesadzajmy z czarami. Postać tu należąca nie może co chwilę trzaskać gromami i przesuwać gór. Proszę pomyśleć ile mocy zużywa taki bohater na jeden czar. Bardzo dużo, prawda? Więc proszę się liczyć z logicznym używaniem mocy. Jeśli jednak będą z tym problemy założone zostaną ograniczenia. Istnieją również alchemicy. Są oni podobni do magów, jednakże nie używają dosłownie magii. Nie czarują, raczej zajmują się produkowaniem substancji leczących lub trujących, albo próbami znalezienia kamienia filozoficznego.
Rangi : *Mag Wody *Mag Ognia *Mag Ziemi *Mag Powietrza *Czarny Mag *Biały Mag *Nekromanta ~ ranga specjalna.
*Adept Magii
Północni, Południowcy, Zachodni Rasy mieszkające na danym terenie, czy to zachodnim, czy północnym, czy też południowym. Mają własne majątki ziemskie, czyli prowadzą istne sielankowe życie. No chyba, że jest wojna, albo płonie pobliska karczma, wtedy nie jest za wesoło. Do specjalnego przedziału w tych sielankowych miejscach należą : Ziemie Dothraki i Zerrikania. Tam bowiem panują inne zasady i obyczaje.
Rangi : *Wojownik/Wojowniczka *Szlachcic/Szlachcianka *Ziemianin *Kapłan/Kapłanka (podać jakie bóstwo) *Kupiec *Bard/Artysta *Medyk *Grabarze (for fun xD)
~ Dothrak : * Khal/Khalessi - władcy ziem podlegli najwyższemu smoczemu królowi. * Bracia Krwi - towarzysze Khala * Ko - nadzorują wojowników Khalasaru * Wojownicy Khalasaru - wojownicy.
Wiedźmini Grupa najwęższa. Wiedźmini są mutantami-wojownikami, szkoleni od małego dziecka do zabijania potworów. Podczas tego szkolenia poddawani są licznym mutacjom. Większość młodych nie przeżywa tych prób. Są oni najemnikami, zabijają potwory. Znają proste zaklęcia, które nazywają "znakami". Obywatele Przystani Mieszkańcy Królewskiej Przystani. Mają wyższe standardy życia niż inni mieszkańcy królestwa. Szczęśliwi i beztroscy, często przesiadują w gospodach i zamtuzach. Żyć, nie umierać.
Rangi : *Gwardia Smoczego Króla *Nadworny Łowca *Nadworny Medyk *Nadworny Błazen *Magnat/Magnatka *Kapłan/Kapłanka *Medyk *Kupiec *Mieszczanin *Bard/Artysta *Detektyw Scoia'tael Ze wspólnego ~ Wiewiórki. Elfy (czasem też Krasnoludy), które nienawidzą ludzi. Uważają, że niszczą oni dziedzictwo Elfów. Walczą o wolną i solidarną jedność Elfów. Ich grupy dzielą się na komanda.
Rangi : *Dowódca komanda *Zastępca dowódcy *Doradca taktyczny *Wiewiórka *Adept Smoki Smoki to smoki. Zrodzone w ogniu, cudowne, ogromne potwory. Trwają przy boku Targaryenów od tysięcy lat na wieczność. Jest to ranga specjalna. Jeśli otrzymasz pozwolenie na prowadzenie takiej postaci musisz liczyć się z tym, że postać musi być poddana i musi służyć Targaryenom. Towarzysze Postaci ważne dla fabuły oraz użytkowników. Na przykłady wilkory, jelenie, konie, wielkie koty. Jest to grupa limitowana i specjalna. O zgodę proszę pytać administracji. Driady Kobiety (przeważnie elfie lub ludzkie). Są jak duchy leśne. Gdy spotkasz driadę na swej drodze, bądź pewien, że nie jesteś bezpieczny. Zajmują obszar zachodni, a dokładnie puszczę Bagerth-Roah.
Rangi: *Wszech Matka *Zielona Pani - zwykła driada *Medyczka *Łuczniczka *Stokrotka - młoda driada Kurtyzany Tej grupy nie trzeba tłumaczyć. Panie lekkich obyczajów, do towarzystwa. Można równie dobrze spotkać je na dworze królewskim, jak i w ubogich dzielnicach... Niewolnicy Grupa najniższa. Przeważnie słudzy i służki na posyłki, ale również specjalne panie do towarzystwa.
Rangi: *Niewolnik Królewski *Niewolnik Szlachecki *Zniewolony Wojownik Demony To grupa chyba najbardziej wyjątkowa na forum, ale i trudno się do niej dostać. Pomimo licznych potworów obecnych w krainie, demony tworzą charakterystyczny smaczek. Są po prostu potrzebne. Tu znajdziecie wampiry wyższego rzędu, sukkuby, inkuby, czy po prostu samego szatana w ludzkiej skórze!
| |
|