Czas Pogardy
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


Witaj w miejscu gdzie to Ty tworzysz mrok i światło. Tu odnajdziesz swoje powołanie...
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 REGULAMIN FORUM

Go down 
AutorWiadomość
Nieśmiertelny
Admin
Nieśmiertelny


Ród : x
Liczba postów : 23

REGULAMIN FORUM Empty
PisanieTemat: REGULAMIN FORUM   REGULAMIN FORUM EmptyPią Lut 07, 2014 5:04 pm


    Zasady ogólne:

    1. Nazwa użytkownika to imię i nazwisko, ewentualnie pseudonim, postaci. Nazwy typu alicja123, ArBuZ itp. nie będą uznawane, a takie konta zostaną natychmiastowo usunięte.
    2. Nie toleruje się tu obraźliwego zachowania wobec innych Użytkowników i Administracji. Prosimy o wzajemny szacunek do siebie, bo jak ktoś kiedyś mądrze powiedział "nie musicie się lubić, macie się szanować".
    3. Konta nieużytkowane, bez zapisu będą kasowane po miesiącu . Konta porzucone po wcześniejszej aktywności będą kasowane po 4 miesiącach lub umieszczane w grupie "nieaktywni".
    4. Zabronione jest podawanie linków do innych for w tematach do tego nieprzeznaczonych i w shoutboxie.
    5. Poza fabułą niedopuszczalne jest obrażanie innych użytkowników, umieszczania wulgaryzmów oraz rasistowskich i pornograficznych treści.
    6. Każdy użytkownik po zapoznaniu się z regulaminem zobowiązany jest do złożenia swojego podpisu w odpowiednim temacie.
    7. Po rejestracji należy wypełnić zgłoszenie według wzoru i poczekać na akceptację przez osoby do tego upoważnione. Dopiero po akceptacji zgłoszenia można założyć Kartę Postaci i pisać na fabule.
    8. Możliwe jest posiadanie większej ilości kont, o ile wszystkie są należycie prowadzone.
    9. Każdy korzystający z forum ma obowiązek zapoznać się z treścią regulaminu i przestrzegać zasad, które zostały w nim opisane.
    10. Zabronione się wszelkiego rodzaju spamu, nagminnego nadpisywania postów.
    11. Prosimy o trzymanie klimatu gry, tj. nie ma wszystkowiedzącej osoby, która od tak potrafi ocenić sytuację. Nie ma również elektryczności, mamy średniowiecze. Należy trzymać się realiów gry.
    12. Stosować się do zasad obowiązujących w danym temacie.
    13. Zachowanie kultury osobistej i formułowanie swoich wypowiedzi w sposób nieobraźliwy.
    14. Przestrzeganie zasad poprawnej polszczyzny.
    15. Przestrzegać próśb/rad Administracji.
    16. Pisać tematy w odpowiednich dla nich działach.
    17. Za nieprzestrzeganie regulaminu grozi ostrzeżenie. Trzy ostrzeżenia oznaczają banicję.
    18. Administacja zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w regulaminie, o których użytkownicy będą informowani.


    Gra, postacie i posty:

    1. Można mieć maximum 8 Kont(chyba, że administracja wyrazi zgodę na więcej), których nie wolno zaniedbywać.
    2. Staramy się aby było ładnie, czysto i estetycznie, dlatego też nie robimy w postach rażących błędów. Jeśli z jakiegoś powodu jest to nieuniknione, proszę używać przeglądarek podkreślających błędy (Mozilla Firefox, Google Chrome).
    3. Dla wygody i estetyki wypowiedzi zaczynamy od myślnika i piszemy pogrubieniem a myśli kursywą. Ponadto nie wplatamy w kwestie fabularne emotikonek ani czegoś co nie odnosi się bezpośrednio do fabuły. Jeśli musimy już coś wtrącić, robimy to pomiędzy ukośnikami (//), przed lub po tekście fabularnym.
    4. Przebywać możemy w jednym miejscu naraz, chyba, że z jakichś powodów Administracja zdecyduje inaczej. Wychodząc z tematu, piszemy na końcu postu [z/t].
    5. Pisać na fabule możemy tylko po zaakceptowaniu postaci w Zapisach.
    6. Zabić cudzą postać można tylko po wyrażeniu na to zgody posiadacza.
    7. Zamieszczać w poście minimalnie pięć zdań, w tym trzy złożone.
    8. Prowadzić swoją postać zgodnie z informacjami podanymi w KP.
    9. Nie wolno sterować postaciami innych graczy wbrew ich woli.
    10. Dozwolone jest umieszczanie w postach wulgaryzmów oraz stosunków seksualnych ( tylko w tematach fabularnych). Prosimy jednak o zachowanie dobrego smaku oraz ładnego i subtelnego opisu.
    11. Nie należy pisać posta pod postem.


    Avatar i podpis:


    1. Avatar powinien przedstawiać naszą postać.
    2. Maksymalną wysokością avatara jest 400 px, a szerokością 300px.
    3. Podpis nie powinien się zbyt długo "ciągnąć". Sygnatura w podpisie może mieć maksymalnie 500 px szerokości.
    4. Jeśli masz problem z grafiką zapraszamy tu : Klik
Powrót do góry Go down
https://czas-pogardy.forumpolish.com
 
REGULAMIN FORUM
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Potwory, demony, duchy itp. na forum.

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Czas Pogardy :: Regulamin-
Skocz do: